woensdag 10 oktober 2012

Recensenten ter plaatse ... onze mening !


JONKVROUW

onze mening :

Ischa : Ik vond de belichting zeer goed, de acteurs ook en de muziek paste er ook goed bij, het was zeer spannend !
Maarten : Het was spannend en een tof decor (vooral met de rolkasten).  Het was de max.
Kaya : Het was  een mooi en spannend verhaal, met toffe blokken.  Het was een mooi toneel !
Leon :
Enya : Er zat humor in ! Ik had pas op het einde door dat de acteurs van personage veranderden, zo goed gedaan !
Pieter : De muziek was perfect, mooie pakken, spannend, grappig.  Ik vond het supertof !
Maarten : Ik vond het verhaal niet zo tof maar het was wel goed geacteerd, met luide muziek en mooie kleren.
Jarmo : Het was heel erg leuk, de muziek, verlichting en acteurs waren goed.  De nar was het grappigste.
Mendel : Ik vond het een prachtig toneel, mooie kleren, goede belichting.  De muziek stond voor mij iets te luid.
Karen : Een grappig toneel, met die blokken die omdraaiden.  Heel leuk gevonden !
Laurine : Het spannendst was de zoencursus met Willem, vooral toen Edmund binnenkwam !
Tibo :
Pieter Jan : Ik vond het leuk.  Het geluid was heel goed.  Het was een beetje grappig.
Elise : Heel goed gespeeld.  Er zaten veel gevoelens in het toneel.  Op het einde hebben we heel lang handengeklapt. 
Emile :
Bas : "Constance" vond ik de leukste, het publiek was fantastisch. Vooraan kon je het vuur ruiken, dat was cool !





Geen opmerkingen:

Een reactie posten